Banner Ministerstva pro mstn rozvoj

Povinné informace

dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a vyhlášky 442/2006 Sb., kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsob umožňujícím dálkový přístup, v aktuálním znění.

1. Název

 Obchodní akademie, Vyšší odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Uherské Hradiště

2. Důvod a způsob založení

Zřizovatelem školy je Zlínský kraj se sídlem ve Zlíně. Rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky č.j. 19652/2001-14 ze dne 26. června 2001 se příspěvková organizace Obchodní akademie a Vyšší odborná škola, Uherské Hradiště, Nádražní 22, stává s účinností od 1. července 2001 příspěvkovou organizací Zlínského kraje

Organizace vykonává činnosti těchto škol a školských zařízení:

  • Střední škola,
  • Jazyková škola
  • Vyšší odborná škola

Předmět činnosti organizace je vymezen příslušnými ustanoveními zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů a prováděcími předpisy. Hlavním účelem zřízení organizace je poskytování vzdělávání a výchovy.

Právnická forma příspěvková organizace
Právnická osoba zřízena na dobu neurčitou
Ředitel školy Ing. Jiří Durďák (statutární orgán právnické osoby)
Zřizovatel školy Zlínský kraj, Tř. T. Bati 21, 761 90 Zlín, www.kr-zlinsky.cz

3. Organizační struktura školy:

Zařízení:

  • Střední škola,
  • Jazyková škola
  • Vyšší odborná škola

Organizační schéma:

k nahlédnutí a na sekretariátu ředitele školy v úředních hodinách.

4. Kontaktní spojení

Kontaktní poštovní adresa k doručování poštovních zásilek

OA, VOŠ a JŠ s Právem SJZ Uh. Hradiště
Nádražní 22
686 01  Uherské Hradiště

Adresa úřadovny

Kancelář školy a studijní oddělení
OA, VOŠ a JŠ s Právem SJZ Uh. Hradiště
Nádražní 22
686 01  Uherské Hradiště 

Úřední hodiny kanceláře pro veřejnost

  • 2. NP, dveře č. 208
Den
Pro veřejnost 
pondělí 8:00 - 14:00 
úterý 8:00 - 14:00 
středa 8:00 - 14:00 
čtvrtek 8:00 - 14:00 
pátek neúřední den

Úřední hodiny studijního oddělení

  •  3. NP, dveře č. 311
Den
Pro studenty 
pondělí 7:45 - 12:00, 13:00 - 15:00
úterý 7:45 - 12:00, 13:00 - 15:00
středa 7:45 - 12:00, 13:00 - 15:00
čtvrtek 7:45 - 12:00, 13:00 - 15:00
pátek 7:45 - 12:00


Telefonní čísla a elektronická adresa

Adresa internetové stránky subjektu s hypertextovým odkazem

Datová schránka

  • ID datové schránky: q8gv352

Adresa e-podatelny

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny sekretariátu školy v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho příloh.

Adresa e-podatelny  
Adresy, na nichž se nacházejí kvalifikované certifikáty 
 
Formáty datových zpráv doc, docx, xls, xlsx, pdf, rtf, odt, ods, zip, rar  
Maximální velikost povolené přílohy 10MB  

Veřejně přístupné místo pro zveřejňování informací je umístěno na vrátnici školy. Zde jsou k nahlédnutí dokumenty, které má škola povinnost takto zveřejňovat.

5. Případné platby lze poukázat 

Bankovní spojení

IČO:

60371731

DIČ:

CZ60371731 (nejsme plátci DPH)

REDIZO:

600015513

Bankovní spojení:

5558970287/0100

Číslo účtu OPS:

5569880287/0100

6. IČO 

  • IČO: 60371731

7. Plátce daně z přidané hodnoty 

  • DIČ: CZ60371731 (nejsme plátci DPH)

8. Dokumenty

Preventivní program:

Evaluační zprávy o činnosti školy:

Rozpočet:

Údaje o rozpočtu povinného subjektu v aktuálním a uplynulém roce a obsah účetních výkazů povinného subjektu za uplynulý rok – k nahlédnutí a na sekretariátu ředitele školy v úředních hodinách.

Učební plány a Školní vzdělávací programy pro všechny vyučované obory jsou k dispozici v elektronické podobě na sekretariátu školy a na webových stránkách školy.

Rozpočet na rok 2022 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2023 a 2024 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem

Návrh rozpočtu na rok 2022 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2023 a 2024 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem

Návrh rozpočtu na rok 2021 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2022 a 2023 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem

Rozpočet na rok 2020 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2021 a 2022. Upravený rozpočet na rok 2019: 

Návrh rozpočtu v souladu se zákonem č. 23/2017 Sb. a zákonem č. 250/2000 Sb., ve znění zákona č. 24/2017 Sb.:

Rozpočet na rok 2018 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2019 a 2020 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem:

9. Žádosti o informace

U každé žádosti o informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, musí být jednoznačně zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona.
Informace poskytovaná na základě žádosti se poskytuje ve formátech a jazycích podle obsahu žádosti o poskytnutí informace, nestanoví-li zákon jinak, a ve formátu nebo jazyce, ve kterých byla vytvořena.

  • ústně

Žadatel uvede jméno a příjmení. Na ústní žádost poskytne škola ústní informaci. Není-li na ústně podanou žádost informace poskytnuta nebo nepovažuje-li žadatel ústně podanou informaci za dostačující, je třeba, aby žadatel podal žádost písemně. Písemné žádosti o poskytnutí informace jsou přijímány osobním předáním žádosti na sekretariátu školy, poštou nebo prostřednictvím elektronických komunikací.

  • e-mailem

​. Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.

  • písemně

OA, VOŠ a JŠ s Právem SJZ Uh. Hradiště
Nádražní 22
686 01  Uherské Hradiště

Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.

10. Příjem žádostí a dalších podání

Podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání lze prostřednictvím sekretariátu ředitele školy (OA, VOŠ a JŠ s Právem SJZ Uh. Hradiště, Nádražní 22, 686 57  Uherské Hradiště) a to buď písemně, nebo v úředních hodinách ústně po předchozí domluvě.

Opravné prostředky

V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím ředitele školy je možné podat žádost o opravný prostředek prostřednictvím ředitele školy u:

Krajský úřad Zlínského kraje
odbor školství, mládeže a sportu
třída Tomáše Bati 21
761 90  Zlín

Poučení o formě a náležitostech opravného prostředku je vždy součástí každého rozhodnutí ředitele školy, proti němuž je opravný prostředek podáván.

11. Předpisy

Nejdůležitější používané předpisy:

Vydané předpisy prostřednictvím školy jsou k fyzickému nahlédnutí přístupné na níže uvedené adrese v úředních hodinách:

OA, VOŠ a JŠ s Právem SJZ Uh. Hradiště
Nádražní 22
686 01  Uherské Hradiště

12. Úhrady za poskytování informací

Druh poskytované informace
Poznámka
Cena
Nahlížení do spisů a vnitřních dokumentů školy   bezplatně
Informace získané na základě zveřejnění   bezplatně
Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací   200Kč / hodinu
Kopírování na kopírovacích strojích strana A4 2kč
Tisk na tiskárně - černobíle strana A4 2kč
Tisk na tiskárně - barevně strana A4 10kč
Vystavení stejnopisu vysvědčení, diplomy, aj. 100kč
Vystavení opisu vysvědčení, diplomy, aj. 100kč
Písemná informace   kopie+poštovné
Vystavení a potvrzení anotací   250 Kč

Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

 http://www.kr-zlinsky.cz/15-sazebnik-uhrad-za-poskytovani-informaci-cl-494.html

13. Licenční smlouvy

Vzory všech licenčních smluv podle § 14a zákona , jsou-li k poskytování informací povinným subjektem potřebné.

Vzory licenčních smluv – bez smluv
Výhradní licence – bez smluv

14. Výroční zpráva o činnosti školy dle vyhlášky č. 15/2005 Sb.

15. GDPR - obecná informace o zpracování os. údajů

16. Školní poradenské pracoviště, popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Školní psycholog, výchovný poradce

  • Ing. Ingrid Ilčíková 
  • tel: 572 433 010
  • kabiet 310
  • konzultační hodiny: pondělí 9:50 - 10:35 

Výchovný poradce organizuje individuální porady s rodiči při řešení výchovných a výukových problémů žáků

Sleduje žáky s výukovými a výchovnými problémy, talentované a nadané žáky

Spolupracuje s třídními při řešení konfliktních situací

Školní psycholog

  • Mgr. Beáta Kroutilíková, PhD.
  • tel: 572 433 013
  • kabinet 313

Školní metodik prevence

  • Mgr. Jana Skříčková
  • 572 433 013
  • kabinet 309
  • konzultační hodiny: pondělí 11:40 - 12:25 

Linka pro rodinu a školu 116 000 –   zdarma, anonymně, nonstop

  • Problematika vztahů ve třídě, ve škole
  • Poradenství v oblasti rizikového chování

Linka bezpečí 116 111 – má i rodičovskou linku

Kariérové poradenství

  • Ing. Adam Skovajsa
  • 572 433 007
  • kabinet 307

Návody pro řešení životních situací souvisejících se vzděláváním ve středních školách:

17. Formuláře

 

Poslední úprava: 3. 6. 2022 11:47

Partneři

Projekt Sablony 2


Projekty


Projekt Erasmus


Projekty JA Czech